wtorek, 4 października 2016

Tata kontra Syn - „Dzień Chłopaka na sportowo i wesoło”

„Dzień Chłopaka na sportowo i wesoło” pod takim hasłem chłopcy z naszej szkoły uczcili swoje święto. W piątkowy wieczór na boisku szkolnym uczniowie rozegrali mecz w piłkę nożną tata kontra syn.
Po zaciętej rywalizacji zwycięzcami okazała się drużyna składająca się z tatusiów - drużyna IV.
Spośród wszystkich zawodników wyłoniony został również KRÓL STRZELCÓW p. Adrian Świńczyk strzelając skutecznie w światło bramki aż 7 razy. 
Drużyna I
Drużyna II
Drużyna III
Drużyna IV
Dawid Świńczyk
Bartek Szołtys
Mateusz Fajkier
Adam Gabzdyl
Mariusz Sojka
Kamil Żyła
p. Adrian Swińczyk
p. Sławek Szołtys
p. Tomek Siekierka
p. Rafał Karkoszka
p. Grzegorz Sojka
p. Mirosław Żyła
Dawid Janota
Patryk Szołtys
Szymon Świńczyk
Dawid Wałaski
Jeremiasz Gębusia
Damian Haramus
p. Janusz Haramus
p. Marcin Englert
p. Sławek Szołtys
p. Adrian Świńczyk
p. Waldemar Wałaski
p. Bartosz Gębusia
Zobacz zdjęcia

Autor: mgr Alina Englert

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna sprawa na zorganizowanie dnia chłopaka. Mój narzeczony jest niestety już za duży na takie zabawy więc pozostaje mi zawsze wręczenie jakiegoś prezentu. Dlatego ostatnio zamówiłam z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego bardzo fajne gadżety dla chłopaków, z którego cieszył się bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swojemu mężczyźnie również lubię dawać różnego rodzaju prezenty i jestem przekonana, że jest to po prostu fajne. Niedawno dostał ode mnie super zestaw do manicure https://forhim.pl/19-zestawy-do-manicure więc mogę powiedzieć, że jak najbardziej mu się to spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem takie zawody potrafią być jednym z najlepszych prezentów zarówno dla taty i jak i dla dziecka. W przypadku mojego dziadka także szukałem mu już prezentu. Okazało się, że w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka znajduje się pełno najróżniejszych rzeczy jeśli chodzi o prezenty.

    OdpowiedzUsuń